tisdag 29 november 2011

Vem ska jag tro på?

Trots att jag var nära att bli Di Levas basist 1986 så handlar inlägget inte om honom.
Detta inlägg handlar inte om nånting. Utom:


Efter 2 års väntan blev jag spelare i SALK. Alltså Björn Borgs gamla klubb:
Stockholms allmänna lawntennis klubb.
Första match: på torsdag.


-----------------------------
Märkligt att Tomas Ledin, som troligen är den mest musikaliska i Så mycket bättre, gör de sämsta versionerna. Han är en bra sångare, och.......... tänkte skriva gitarrist........ äh han gör sämsta versionerna i alla fall. Laleh de bästa!

--------------------------

Kapitel 11 på deckaren. Satan vad bra den blir. Bye bye Liza Marklund...

----------------------------
Thåström: fan släpp skivan snart. Jag dör..........


-------------------------

Avslutar detta trams med citat av min gamle hjälte Olle Ljungströms mor, från filmen om Olle:
"Olle har aldrig gjort något som han inte gillar....... så det där med jobb....tror jag inte är hans grej".


Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar