måndag 28 februari 2011

Lite om London dårå...

Hemresan.
Efter ha festat med Ida och hennes vänner under fredagnatten så bestämde Ida och jag att vi skulle tillbringa sista tiden på en pub vid Victoria.
Jag höll som vanligt på att strula med hemresan vilket jag alltid gör. Men nu trodde jag att det var lugnt eftersom planet avgick hemåt så sent som 20.10.
Icke.
Gatwick airport är stort som tusan. Jag sprang och svettades och nådde gaten typ 10 min innan avgång. Som vanligt. (I Barcelona missade jag flyget hem. Det stod mig dyrt...).
När man kommer så uppstressad till gaten tror man att alla är stressade.
Nej nej.
Så här lugnt satt alla och väntade på hemresan medan jag rusade genom Gatwick airport...

2 kommentarer:

  1. Tack för att du delgav oss alla dessa spännande detaljer från Londons häftiga nöjesliv.

    SvaraRadera
  2. Tålamod:) Läs inlägget om strulet med minneskortet. Kommer bilder och nöjesliv vilken dag som helst. Har 40 foton som inte går att överföra pga minneskortet glappar eller nåt. Det kommer mera.

    SvaraRadera