söndag 20 februari 2011

Melodifestivalen igår...

Jag höll på Dilba i omgång 1. Hon kom sist. Igår röstade jag på Linda från Lambretta. Hon kom nästan sist.
Vad är det med svenska folket?
Eric Saade - jovisst alla flickor upp till 18 dreglar när dom ser honom, men lyssnar dom inte alls på musiken?

Årets Melodifestival har varit usel om jag räknar kvalite på låtarna.
Efter 3 omgångar minns jag ingen låt alls. Kommer ni ihåg Ark, Salem Al Fakir, Andreas Johnson, dom åren kunde vi snacka kvalite!

Omdömen mellon igår:

Bäst:
Linda Sundblad

Oväntat:
Min gudinna Lena Ph sjöng egen låt med Dead by april och STAGEDIVADE ut i publiken. Love u Lena!

Sämst:
skämten som artisterna måste genomlida under "förhören" innan låtarna.

Tråkigast:
att denna Fredrik Kämpe sitter där varje år och vinkar. Igår hade flintskallen 3 låtar med. Ja jag är avundsjuk, har ju skickat låtar flera år:)

Roligaste nyhet:
att SVT tagit bort omröstningen. Nu är det sketcher tills programledarna säger: "Så blev resultatet". Bra tänkt SVT. Tempo tempo.
---------------------------------------------------
Mot MIK. Vårsäsongen börjar idag. Match mot AW. Trackrecord (tidigare resultat): 0-2. Alltså har jag två förluster mot honom och dags att vända idag.

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar