lördag 21 maj 2011

Trams om fredagen

Fredag. Möte med boss. Fick ett erbjudande jag inte kunde säga nej till. Äntligen frid.
Lycka. Frid.
Åt middag på grekisk kolgrill nere vid Norrmälarstrand med M. Skugga, kallt som fan. Vid 21 ringde skateproffset och kom inte in i huset. Hans nyckel hade jag i fickan... Bara att cykla hem i expressfart. Hade inget mer att säga M ändå så det var lika bra. Så trist när samtalsämnen bara dör ut. Sitter jag på krogen vill jag prata oavbrutet annars kan jag lika gärna sitta där själv:)
Lördag idag. Vaken sen 05 och kunde inte somna om. Varit vaken 5 timmar nu och klockan är bara 10.21. Viktigt möte ikväll. Träffa min biologiska far kl 16 för några iskalla i solen.
Skateproffset stack vid 9, skulle tävla vid Kristineberg IP.
Nog med trams.
Ikväll smäller det!
Puss på kind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar