måndag 30 maj 2011

Surprise på lunchen

Tom har alltid usel koll på helgdagar. Röda dagar. Vet inte varför. Troligen - skulle en psykolog hävda - därför att jag inte har nån lust att vara ledig från mitt jobb. En känsla är ju att de som avskyr sina jobb väldigt noga håller koll på klämdagar, röda dagar, halvdagar, osv.
Tom vet ingenting. "Jaså, är det jullov nu, jaha massor av röda dagar, jaha så jag börjar inte jobba igen förrän efter nyår igen?" kan det låta.
Jag gillar inte att vara ledig helt enkelt.

Nåväl. Idag på lunchen väntade jag mig en vanlig vecka. (nollkoll på torsdagen). Fick då reda på att jag bara jobbar onsdag till kl 12 och sen ledig till tisdagen därpå.
YES!
Gissa vad jag ska göra?
BÖRJA SPELA IN TENDERBEATS ANDRA SKIVA.
Något jag längtat efter sedan 2006...

Målet: Att P3 kör singeln några ggr. Att skivbolaget som har licensen till TenderBeat på Spotify fortsätter vara pålitliga så att vem som helst kan lyssna.

Underbar surprise!

Hur mår ni därute!
Kram och en ryggdunk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar