torsdag 11 augusti 2011

11 aug 2011

Så mentalt tömd efter 1/8 då jag började arbeta efter semestern. Jag klagar inte eftersom jag alltid klagar på semestern. Kan ju då knappast klaga när allt är som vanligt igen...
Men. Mjukstart efter semestern?
Inte alls. Tvärtom ännu mer att göra, större ansvar eftersom en viktig kugge tagit pappaledigt ett halvår och hans vikarie lär sig.
Men jag trivs.
Ville bara säga att jag inte har någon energi alls.
T räningen går bra. Powerwalk en tim varje dag.
----------------------------------------------
Många åkte till Göteborg för att se Thåström  på Way out west.
Jag bad Magnus (weeping willows) lämna rapport om Thåis enda sverige spelning i år.
1994 var jag på min sista festival, Hultsfred då jag spelade själv och innan hade jag varit på Roskilde.
-----------------------------------------------
Ikväll. Strindbergs och troligen Nomads på terassen till Kulturhuset. Janne Borgh (sång, bas) har jag känt sen 1984 och spelade en kort kort period i hans band efter Strindbergs. En kanonkille som jag kan ringa och fråga om det finns VIPlista på konserten.
Johan Johansson (sång, git) är också en kanonkille som gick i samma gymnasium som Tom. Det var för övrigt där som KSMB bildades.
------------------------------------------------------
----------------------------------------------------
På fredag kommer min dotter hit och det ser jag fram mot. Snart 15...
---------------------------------------------------
Allsång på Skansen - sämsta året. Inte Måns fel alls, han har varit hur bra som helst, bättre än Lundin på alla sätt. Men artisterna.......... Jesus vilken skit. Troligen för att de bästa tackar nej.
Håkan Hellström var ju suverän i första programmet. Han valde också en deppig allsång vilket var fräckt (Olle Adolfsson om en skilsmässa).
I tisdags var Peter, Bjorn& John helt ok.
Men två artister på 8 program... det är för lite.

Tom mår okey för en gångs skull och det är Ms förtjänst. Hon är bäst!
Kram. Nu blir det cykeln till puben för att träffa AA, PK, KJ med flera innan det smäller när Strindbergs går på vid 21.
Ciao!
Andreas fr Mobile Homes och Tom förra året innan Strindbergs gick på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar