fredag 5 augusti 2011

Sommarkvällar på Kungsholmen

Åkte inte till Utö. S hade lagt partykrutet på tisdagkvällen. Så i onsdagskväll när jag hade tänkt åka ut var hon och de andra bakfulla vrak. Så typiskt. Jag hade ringt redan på söndagkvällen och sagt att onsdagkväll kan bli aktuellt för min del.
Men på tisdag kom D ut till ön och sen var det stenhårt party hela natten.
Att jag skulle komma på onsdagen (kanske) togs det ingen som helst hänsyn till...
Till sist: jag är likadan själv! Man glömmer bort och roar sig själv i första hand. Sån är jag med!
---------------------------------------------------

Onsdag. KH och jag hemma hos mig, spelade TenderBeats nya låtar.
Sen mot the local. Vilken sommar!
---------------------------------------------------

Torsdag. Ett skönt dopp vid Fredhällsbadet. Pigg igen. Underbar kväll vid kajen Norrmälarstrand idag. Min barndomsvän KH och vin och roliga människor.
När KH blir salongsberusad säger han dom mest dråpliga repliker. Här är två:

Tom: "Jag har blivit svårt flygrädd på äldre dar".
KH: "Rädd för vad?"

Behöver en flygrädd person förklara vad man är rädd för?

Vi såg en luftballong med 15-20 pers som höll på att krascha i Riddarfjärden, den var typ bara 5 meter från vattnet innan den steg igen.
Tom: "Satan i gatan vad rädda de måste vara nu..."
KH: "Äsch för vad då, det ordnar sig..."

Vänner man haft sedan 6 års ålder......underbart!

Puss i pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar