söndag 8 januari 2012

TV: Stärnorna på slottet

Ja den här serien är ju nästan lika våt för Nöjesbloggen som Så mycket bättre. Ni fattar varför. Kändisar som bjuder på sig själva.
Årets upplaga har inte några rikskändisar som tidigare, då Jonas Gardell, Loffe Carlsson, Christina Schollin, Meg Westergren, Ulf Brunnberg, deltagit i serien.
Uppenbart att SVT ville föryngra en aning.

Nöjesbloggens reflektioner efter 3 avsnitt.

Kim Anderzon - hennes dag var det jobbigaste jag sett. Blev helt matt. Hon är ju en rar kvinna som vill pussa alla, men jag är inte lagd åt hennes håll, jag blir bara utmattad och stressad av såna personer. Vi går inte ihop alls. Men hon har säkert ett gott hjärta bara det att jag inte orkar med henne. Hennes antydningar till sex hela tiden blev också tjatigt. Är hon inte för gammal (68) för att ta upp sex i alla samtal?

Christer Lindarw - jokern. Väldigt cool för att vara gay:) Stressar inte upp sig i onödan. Imponerande att han bekände att han aldrig bott med någon och inte led av att bo ensam. Men såna som Christer och jag, alltså jag tror inte det är nyttigt i längden. Vi är båda enda barnet. Man BLIR bra på att vara ensam då. Men är det nyttigt?

Lousie Hoffsten - musikern i gänget. Skön nice tjej liksom.


Johan Rabeus - oförglömlig i pjäsen VD av Stig Larsson, där han spelade mot Ernst Hugo. Skön snubbe.

Johan Rheborg - är inte som man förväntade sig. Verkar nyfiken och skärpt. Kommer inte in i matchen, jag trodde han var supersocial men han verkar nästan blyg.

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar