fredag 23 mars 2012

Så här typ just nu

Det var fan vad sällan Tom bloggar, tänker ni kanske.
Jomenvisst. Å andra sidan - sätt dig själv och skrev din livs sista roman och se hur mycket tid du får över...
Glöm inte att jag ändå måste jobba 4 dar i veckan. Trött jämt.
Ni hajar: deckaren tar min tankar. Den kommer vara klar 31 mars. Som planerat!
-----------------------------------------------------------
Skulle vilja slippa pressen i mitt liv ibland.
Två arbetsgivare. Båda drömarbetsgivare, men dom kräver också att jag levererar det bästa dom vill ha.
Press.
Tävlar för MIK och Salk. (Lämnade Solna TK just). Press för varje poäng, varje match.
Press.
Vänner. Som jag vill umgås med. Jag hinner aldrig planera. Därför boken går först. Ångest.
Saknar dom.
Press.
Två barn som är tonåringar, som vill ha sin kaka av farsan.
Press.

Jag vet inte. Det är så jag valt mitt liv.

Kanske jag egentligen trivs med en viss press hela tiden?

Utan den kvävs jag.
Kan det vara så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar