onsdag 1 februari 2012

Ett tack till dig där ute

Läsestatistiken på Alex Schulman, Sanna Lundell, Blondinbellas bloggar är gigantisk.
Den som tror bloggen är gammalmodig är dum i huvet.
Alex ligger nog idag på flera tusen läsare om dagen.

Twitter. Ja oj vad hippt. Läsa en mening av en kändis. "Tvättstugan nu.". Give me a break...

Jag läser ibland andra Nöjesbloggar. De flesta tillhör tidningars nöjesredaktion och är nischade, en skriver bara om hårdrock, en bara om tv. Osv.

Med tanke på läsarantalet här, så måste jag bara skita i det. Jag skriver ju en blogg som jag skulle älska att läsa själv.
Jag menar att om en annan person skulle ha en liknande blogg (gärna en vän) så skulle jag sitta klistrad. Jag har två kompisar som bloggar friskt.
Den ena Albin Selin, skriver till 95% om arbetet på Hammarby Bandys idrottsarena. Givetvis guld för den som älskar Hammarby Bandy. Ibland klagar han på borgarna. Bra musiksmak, men smal.

Den andra skriver enbart om Hammarby fotboll, på Eurosports hemsida. Han är en bra skribent men när jag skulle följa bloggen krävdes det nåt skumt inlogg för att läsa den. Logga in till en blogg???

Så. Har ni hittat andra bloggar som Toms Nöjesblogg, snälla, lämna en kommentar så jag kan läsa dom.
Alltså: nån form av kultur (måste absolut inte vara musik inblandat), som mixas med lite personliga åsikter.

Var?

Ett stort TACK till dig ikväll kära läsare av denna blogg. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar