lördag 4 februari 2012

Man får mycket gjort ibland

På kort tid har jag en ny mobil, ny mp3spelare, ny digitalkamera hemma. De två sistnämnda har jag fått gratis, vilket har beskrivits tidigare här på bloggen. Reklamationer och tjafs...

Mobilen är en Samsung för 199 kr. Har inte ens smiley tecken. Jag älskar den. Vill inte ha krångel. Vill inte ha Iphone. Vill bara kunna smsa och ta emot samtal. Inget annat.
Internet vill jag bara ha hemma.
Fota vill jag göra med kamera, inte mobil.
Jag är nöjd.


Köpte en Mercedes E220 automat igår. Min VW Polo är snart slut.
Dessutom krockade jag i torsdags. Höger framlykta krossades.
Den här Mercedesen hade jag haft span på i två veckor.
Var övertygad om att den var såld.
Nix, jag är nybliven stolt ägare till denna bil.

Frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar