tisdag 30 augusti 2011

Har inte mer än det här idag...

Träffade mästaren Stig Larsson igen igår på the local. Vi har en gemensam bekant nämligen författaren Hassan Lo Sattarvandi.
Dramatikern Stig är fotbollskunnig och igår bevittnade vi Barcas utklassning av Villa Real samt diskuterade Min kamp av Knusgård.
Vet du inte vem den riktiga Stig Larsson är (skäms på dig) så läs länken här. MilleniumExpo Stieg Larsson ändrade sin stavning av respekt för Stig Larsson. Klicka:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Stig_Larsson_(f%C3%B6rfattare

---------------------------------------------------------
La till Avdankad musiker i ingressen. Men faktum är att jag börjar spela in TenderBeats skiva denna vecka.
Men som turnerande basist är Tom avdankad och det känns ljuvligt.
Jag har burit min sista basförstärkare mellan en buss och scenen.
Yes.

-----------------------------------------------------------------
Match i KM på grus ikväll. Jag rankad som storfavorit.
-----------------------------------------------------------
Har helt slutat laga mat.
Inte värt disken efteråt.
Har inte plats för diskmaskin.
Bara delikat färsk takeaway från Matpressen och Ica Maxis deli.
Värt varenda spänn. Igår: Spenat feta pirog och kycklingspett.

--------------------------------------------------------
Ha en fin tisdag kära bloggläsare.
Hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar