söndag 28 augusti 2011

Nöjessöndag

Trött så trött efter två hektiska veckor.

Grappa vid S:t Eriksgatan med IU och KH i fredags.
Blev mitt farväl till IU. Jag har smsat och mailat killen om att mitt nattliv är över.
Sprang på krogen mellan 1983-2011, rätt bra jobbat ändå.
Sa till honom att vi kan ta några kalla till de stänger vid 24 sen cyklar jag hem.
Tror ni han respekterade det?
Blev tvungen att cykla ifrån honom...

Lördags, en drink med M vid Skeppsbron. Hon har inte mycket tid över. Tre kids på heltid.

Söndag. Seriematch mot ännu en jänkare Dan McCoy. Servar nästan som Isner, ni vet tvåmetersamerikanen som är 35 på ATP-ranken. Jag vann ändå.

"Tack för musiken" med Niklas Strömstedt ser ni antagligen. Första var fantastiskt med Ola Salo på scenen. Eva Dahlgren i avsnitt 2 var inte lika rolig. Men en stor musiker.
Pinsam avslutning när Niklas framför svenska folket tackade Eva för att hon tagit hand om hans två söner på halvtid, som han fick med Attling. Det var ädelt och känslosamt. Men vad svarade Eva på det?
"Jag är mest stolt över VÅR familj"............(Hennes och Evfa Attlings alltså).
Niklas såg helt tagen ut. Det är inte Evas barn, det är Niklas söner.
Hur kan man svara så egoistiskt?
Niklas blev mållös sen skulle han spela en låt med henne.
Usch Eva!

SVT play om ni missat.

Godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar