lördag 3 december 2011

Måste bara dra iväg ibland

Hej på er, jag sticker till Lettland i 3 dar på lördag.
Fick samtalet till slut.
Och precis som Lundell skrev i Jack 1975:
"När läget är som mest förtvivlat, så händer de bästa sakerna..."

Försökte få med mig två kvinnor, Elena och S, till Riga. Men dom liksom trodde inte på mig för en månad sen på Grappa en fredagkväll. Att jag menade allvar. Jag kan få många ideér i baren...

Men jag har en deal med mig själv. Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Ja okey, det är Håkan Hellströms låt, men så rätt.

Så Elema hade barnhelg nu och S

vet jag inte vad hon tvekade om. Fegade ur.
Riga åker jag till solo och ska äta deras mat och dricka deras billiga sprit.
Kommer ha dusch på rummet, inte alltid som jag har det. London med Ida i april var utan dusch men med balkong och tv.

Återkommer om hur maten var och hur lettiska rockband lät och vad spriten kostade.
Senast på spanska solkusten i okt såg jag ut så här:

S ville ta en drink ikväll men jag kunde inte. Skjutsade skateproffset och sen ville jag bara vara hemma resten av kvällen. Började grina när filmen Coctail var slut. Såååååå vackert. SÅ vill jag ha det!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar