onsdag 14 december 2011

typ så just nu

Kents förförra electroskiva RÖD är kanon. Ber om ursäkt för att jag dissade både den och En plats i solen som kom ett halvår efter. Jag var bara så jävla besviken eftersom Du o jag döden, var så historiskt mästerverk som kryllade av elgitarrer.
Sorry Kent, ni var före mig.

----------------------------------------

Har fortfarande kvar Olle Ljungströms och Kee Marcelllos biografier.

Grymt.
Just nu: paret som skrev Hypnotisören, deras tredje Eldvittnet. Verkar skit, men jag ger den 100 s.

GW s biografi var en njutning. Leif erkänner att han är alkoholist. "Jag dricker för att få tyst i huvet". Just så Leif. Just så.


-----------------------------------
Perssons Pack i fredags med Niclas Frisk som var med i orginaluppsättningen (2 första). Kanon och fullsatt!

Puss

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar