söndag 18 december 2011

Helgen typ så här

Tillbaka igen. Haft party sedan i tisdags och allt blir lite rörigt då:)
Ikväll stort glöggparty hos Rille och Pehr.
Är inte direkt laddad, är faktiskt helt slutkörd efter 5 dagar på raken.
Andreas från Mobile Homes kommer hit innan festen och då får jag städa innan och rycka upp mig.
--------------------------------------
Träffade S och väninna till henne i Vasastan i fredags. S har inte samma tidstempo som Tom. Hon vill sätta sig på puben direkt kl 17, hoppa över maten, sen nå sin topp redan vi 20-tiden.
Jag däremot vill/måste alltid hem efter jobbet på fredagar, varva ner städa tills sonen kommer, äta lite, sen gå ut vid 19-tiden. Thats me.
I fredags sågs vi vid 20-tiden och då ville hon hem.
Rätt jobbigt när hon blir högljud och andra gäster blänger på henne.
Inte konstigare än att S och jag inte passar ihop på en enda punkt.
Rätt skönt att inse sånt...
------------------------------------
Träffade istället Y igår lördags, hon hade varit i Florida och jag ville höra om hennes resa. Underbar kvinna!
Fantastisk lyssnare.
-----------------------------

Lyssnar just nu: Björn Afzelius "Fröken Julie". Magiskt.

Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar