söndag 2 oktober 2011

Lägesrapport söndag

Försöker hitta nya infallsvinklar på livet. Nåt nytt. Vet inte vad. Vet inte hur. Funderar.
Kört fast nu sedan jag kom hem från Dalarna i juni 2010.
Missförstå mig inte.
Allt är okey.
Men skulle det göras en doku om min nuvarande tillvaro skulle de flesta gullande par i tvsofforna utbrista nåt i stil med:
"nämen gud så tragiskt, han som hade allt 1999.....men varför stannar han i den misären för?...han borde ta nya tag.... nämen vad gör killen en lördagkväll?....herregud... ge honom hjälp..."
Osv.
Så DET borde jag göra.
Rycka upp mig.
Vet bara inte hur...
---------------------------------------------------------------------

Skateproffset vann ännu en tävling under lördagen och kom hem med två nya brädor för 650 kr styck.
Plus en hood för 800 kr. Äran.
Så skönt att han är självförsörjande...
Tydligen har han fått ännu ett sponsorerbjudande från ett amerikanskt skatemärke, de skulle ringa mig i veckan.
------------------------------------------------------------------

Hoppas ni har det bra.
Jag har fått hem filmen Svinalängorna, så den ska jag se i veckan.

Lyssnar på Serenades. Marcus Krunegård och Adam från Shout out louds. Soulballader.
Låter så här: Serenades – Oceans

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar