lördag 22 oktober 2011

Skavlan och annat trams

Fredag. AW på Grappa med S och E. Bästa stället i stan! Plötsligt kom en ishink in på bordet från E, det visade sig att S hade fyllt år några dar tidigare.
S och jag avslutade med en färdknäpp på hemvägen inne på Copperfields längre ner på S:t Eriksgatan, intill Prisklippet ni vet.

När jag kom hem hade Doritospåsen som jag hade köpt några timmar tidigare försvunnit på vägen mellan Ica Maxi och köket.
Skateproffset och jag letade igenom hela lägenheten.
Han är nästan beroende av Doritos:)
Enda lösningen vi kom på var att tanten innan mig i kassakön, som hade handlat för 1100 kr fått med sig min påse av misstag.
Mystik.
-------------------------------------------------------------
Lördag. Hade räknat med en skön lördag med M. Promenad på Djurgården, och middag hemma osv.
Men jag hade inte en siffra rätt. M erbjöd en fika i Nacka Forum.
Sen väntade städning, mat, powerwalk för henne.
Snacka om missförstånd!!!!

Var bara att lägga om kursen.
Ska träffa Y på Medis snart. Det var länge sen.
---------------------------------------------------
Skavlan igår.
Med min favoritkvinna Lena PH.
PJ Harvey var lågmäld och en hjältinna som varit ihop med guden Nick Cave.
Lena PH var väl som vanligt. Man får liksom svårt att få grepp om henne, vad hon säger.
En slitvarg var hon enligt egen utsaga i alla fall.
Erik Hamren: så jävla stolt över EM slutspelet.
Och det kan han väl få vara?

Okey boys and girls.
Måste sticka.
Puss på kinden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar