söndag 1 april 2012

The Big L

Fan va sällan han bloggar den där Tom. Numera. Kanske du tycker.
Jovisst.
Började sommaren 2009. Känner mig som en tömd soptunna.

Men nu sitter jag här.
Så här är läget för Tom Lilywhite idag:

Förälskad i flickan ovanför.
Vi möttes i hissen. I fredags bjöd hon hem mig. Det var nära. En våning upp bara. Kunde gå dit barfota.
Känns skönt att träffa en jämnårig. Inte en av dessa flera år äldre kvinnor, som jämt faller för mig.
Flickan ovanför är född 3 mån innan mig. Skönt.
Den här gången känns allt rätt. Jag hoppas Gud är med oss båda nu.
Jag har redan träffat hennes ena dotter och åkt i hennes nya bil.
Hoppas att Gud är med oss nu.
Jag brukar ju alltid sjabbla bort allt rätt snabbt.
Vill inte göra det nu. Vill ha kvar flickan ovanför.
Länge.

Puusss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar