torsdag 19 april 2012

Luc Besson senaste film

Hallå

Helt eländigt här. Sjuk och sängliggande.

Var ute med en skådis från Dramaten i tisdags. Vi drog en barrunda, sen ville hon äta spanskt så jag tog henne till Ole Barcelona på Hantverkargatan.
Där var det knökat en tisdag men anledningen var att Real Madrid spelade samtidigt på tvn.
Vi körde romantiken med rött spanskt och tapas.
Hon var cool och var fast anställd av Dramaten och jag kände bara: "herregud, en sångerska eller en skådis är ju min dröm. Nu sitter hon här.".

Ja ja vi får väl se. Ni vet ju hur värdo Tom är på förhållanden. Genomrutten helt enkelt.
-----------------------------------------------------

Haft så tråkigt av influensan och sängliggandet att jag idag hyrt en film och köpt en pizza. Nåt roligt ska man väl få ha?
Luc Bessons senaste "Colombiana".
Utbudet hos min jourbutik är inte det bästa. Hemköp är lite bättre men tunnt utbud där med.
---------------------------------------------------
 Lite nöjesreflektioner:

Linda Skugge i SVT intervjun. Helt lysande. En tjej som heller aldrig tar skit. Bra musiksmak och fortfarande kanonsnygg i svarta teddyshoes.

Barbro Hörberg - hon dog för ung bara 43 år i bröstcancer. Kolla in hennes plattor. Som en seriösare Lill Lindfors, eller som en kvinnlig Cornelis. Eller va fan, lyssna bara. Min kompis från KSMB, Strindbergs, Johans Johansson har spelat in en cover på henne på sin första soloplatta "Flum".
Barbro Hörberg.

Nä nu blir det dvd och pizza.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar