fredag 13 april 2012

Måste gå hel ur det här

Nån som kunde rubriken?
Japp, en av Peter Lemarcs mest kända låtar.
----------------------------------
Lyssna på detta:
Tom fick sparken och blev dumpad av flickan ovanför....PÅ SAMMA DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska ni nån gång hamna i chocktillstånd, så testa att få sparken och sen berättar din tjej/kille att du är dumpad.
Detta var i onsdags.
Jag skrattar åt eländet numera.
Tänker också att det är sista gången i mitt liv som ANDRA människor får mig att må dåligt.

------------------------------------

Jag sjabblade inte bort flickan ovanför, men hon tyckte vi var från olika klasser...... och ja, det var vi nog.
Hon var den fina flickan som är pedant, ordningsam, började med golf, jobbar med it.
Hon var ljusår ifrån Tom:
bohemen, musikern, författaren, tar livet med en klackspark, festar, humanist, akademiker.

Vi hade inte ett skit att prata om...

-------------------
Måste gå hel ur det här.
Det är dom som är idioter och jag som är den smarta.
Så måste det vara.
Annars skulle det ju funkat eller hur?



Måste gå hel ur det här.

Uppskatta din anställning.
Pussa din tjej.
Ok?

Tom kommer alltid igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar