lördag 4 juni 2011

Det kostar att vara ett partydjur...

Igår. Träffade Y och hennes dotter i Kungsan. Åt och drack på God its Friday och vägrade gå in massan av folk.
Vidare till Gamla stan och fartyget Flyt.
Kunde av okänd anledning inte somna.
------------------------------------
Idag lördag.
Sonen sur för att han inte får bo ensam i min lägenhet. Han är 13...
Jag ska nu till Selaö för Annas 30-årsfest och dit kommer även Ida som lämnat London som jag partade med i mars i London.
På Selaö har flera vänner sommarställen nämligen:
Jonny Hallberg
Min chef
Mina föräldrar
Anna & Marianne

Ligger nån mil utanför Mariefred.
Jag ska spela en Uffe till kaffet är det tänkt. Kärleken förde oss samman, får det bli.

Nä nu bär det av.
Cheers!

Foto: här blir det party idag. Gud vad jag älskar partyn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar