onsdag 22 juni 2011

Patetiskt och omoget inlägg

Vill bli kär igen. Vissa ideal har vi ju alla.
En av de här favvokvinnorna skulle jag allra helst tillbringa mitt liv med:

Frida Hyvönen
Maria Sveland
Lena Ph (innan hon gifte sig)
Jessica Andersson
Agneta Sjödin
Carola
Titiyo
Alexandra Rapaport
Maja Ivarsson

Jesus, vad roligt vi skulle ha tillsammans, jag och en av dessa.
Röda tråden: sångerskor nästan hela bunten.

Ja ja, jag är såå patetisk.

Men nu har jag en idealbild i alla fall.
Det är väl bra:)

God afton

2 kommentarer:

  1. Frida Hyvönen- Du är för gammal för henne.Och hon gillar inte att festa tror inte ens att hon gillar att dricka,har pojkvän redan.
    Maria Sveland-Hon är ju feminist,skulle nog inte gilla din kvinnosyn.
    Lena Ph (innan hon gifte sig)- Ja som du säger själv hon är gift och tror inte att din basistkarriär skulle få henne på fall.
    Jessica Andersson-Har kille vill nog ha en riktig romantiker.
    Agneta Sjödin-Hur kan du gilla en som du dissar i din egna blogg.
    Carola- Där har du nog inget att hämta om du inte ser ut som Kicken,och det gör du verkligen inte.
    Titiyo-Du är nog inte hennes typ.
    Alexandra Rapaport- Nja hon är väl gift redan
    Maja Ivarsson- Du är väldigt gammal för henne en som skulle passa till henne är nog en riktig rockkille och inte en meningslös fd basist.

    SvaraRadera
  2. Svar a) Inlägget var inte minsta allvarligt menat, däremot gillar jag de kvinnorna.
    b) om du inte känner mig (eller?) så vet du inget min kvinnosyn, ålder, romantiker. Vad grundar du annars vetskapen om mig i dessa 3 områden? Så känner du mig är det verkligen fegt att skriva falskt namn...
    c) Vad snällt att du verkligen tror på mina möjligheter rent allmänt. Jättesnällt. Tack.

    SvaraRadera