torsdag 16 juni 2011

Forever young-turnen

Förra sommaren blev jag hysteriskt lycklig. Reeperbahn skulle återförenas. De la av 1984.

Hittade ingen promotion om den här i Stockholm. Blev misstänksam. Letade upp jippot på nätet.
Då visade det sig att turnén INTE skulle nå Stockholm?????????
80-talsnostalgi fast ute i landet liksom. VAR utspelade sig filmen G med Reeperbahn? Jo i Stockholm.

Jag och P (en annan Reeperbahnfantast) diskuterade löst om att ta bilen till Gävle och Eskilstuna.
Löst. Det blev aldrig av. Att inte få supa sig full när Reeperbahn spelade Marrakesh verkade lite väl andefattigt...
Antiklimax för min del. Jag läste att Reeperbahn blev hyllade i varje tidning.
---------------------------------------------------
I vintras upptäckte jag massor av bra klipp på Youtube från turnen.
Och Olle var i form.
Så den var nog bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar