torsdag 2 juni 2011

Onsdag känns som fredag?

Hallå där. Har inte mer att komma med än att jag åt italiensk middag på Vasastans bästa krog Grappa med I. Man är visst ledig imorgon.
I är trevlig men förutom sin karriär vet jag inte riktigt vad hon vill prata om...
Hon är helt klart framgångsrik. Jag blev trött efter nån timme:)
-------------------------------------------------------------
Längtar efter Gröna Lunds alla konserter. Tror jag ska se Ark igen. Men den här gången blir det deras Last Waltz...
----------------------------------------------------------
Tomas Ledin köper Hässelby slott för 50 mille. Han vill skapa musikcafe, konserter därute.
Hur fan tror han att stockholmare orkar bege sig till Hässelby för en trubadurs skull?
Jag bor på Kungsholmen och orkar knappt ta mig till Södermalm.
Men visst Tomas. Lycka till med ditt projekt ute i landsbygden.

Adios

Lyssnar just nu: Elvis Costello "Get happy" 1980

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar