tisdag 7 juni 2011

Efter 4 dar är man en bruten man...

Igår. Y och jag i Gamla stan. Temple bar och Engelens uteservering. Hon skulle jobba idag och åkte hem. Jag var ju då på partyhumör. Igen...
Jag var ju ledig idag så jag cyklade vidare till Copperfield och såg standup-amatörer.
----------------------------------------------------------
Fastnade vid Youtube och Messias Hallberg klipp.
För länge...
--------------------------------------------------
Idag tisdag. Promenerade till S:t Eriksgatan för att köpa minneskort till nya kameran och en ny kabel till basen på 4sound. Har redan rabatt där, det lönar sig att vara avdankad rockmusiker, ha ha.
Efter den sträckan i 25 gradig värme var jag fysiskt nere för räkning.

Inspelningen av TenderBeat gick jävligt trögt. Men kämpade på. Fick till bas, akgitarr, sång på första låten trots allt. Lär mig musikprogrammet samtidigt, så ibland kör man fast.
Ljudkortet från M-Audio låter briljant.
-------------------------------------------------
Som vanligt efter 4 dagars eufori. Dystert. Apati. Håglöst. Glädjelöst.
Skulle vilja att mitt liv kunde vara mera jämnt.
Inte bara extaser och eufori och kickar som sen uppföljs av apati, dysterhet.
---------------------------------------------

Lyssnar just nu: Nicklas Frisk solodebut. Kvalite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar