torsdag 30 juni 2011

Man lever som man lär

Så skönt att fatta beslut som känns rätt. Satte planen i verket redan igår.
Efter arbetet - mot the local vid fem (aldrig varit där innan 21...) och jodå, de sköna typerna var där redan då.
Körde mitt sedvanliga smsrace efter Kungsholmens bästa pizza med Äkta musslor i skal. Fick napp hos S av alla människor. Ni vet S från Grappa i vintras.
Tog adjö av mina gamla och nyfunna vänner på the local och cyklade ner till Mälarpaviljongen där S och hennes vänninor satt och njöt av hettan, utsikten och rosevinet.
S och C hade jag inte träffat sen i vintras och det var underbart att träffa dom igen efter mitt lilla snesteg i vintras..hm.
Vi satt ute på platån i vattnet omgivna av brats med rosa skjortor och tröjor och det var knökat i den 25gradiga hettan.

Nu blir det så här hela sommaren - de heta dagarna alltså med blå himmel och vindstilla - för alternativet att vara i en het lägenhet med sina demoner ensam säger jag nu farväl till.
Till de dagarna blir det nu ett långfinger och ett Fuck You.
Vill inte se er igen.

Puss till er i hettan. Vi ses på en servering.
Love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar