onsdag 6 juli 2011

Typ så här i juli 2011

Ledig nu i fyra veckor.
Ni vet vad jag tycker om sånt. Men blev tvingad. Ska försöka planera och se positivt på sommarvärme, bad, resor, yrsel. Alla andra svenskar är ju glada. Så varför inte jag också:)
Party i 7 dar och igår kväll när jag cyklade hem från H:s fest i Huvudsta var jag så sliten att jag ville sova 15 timmar efter dessa 7 dar.
Men här jag.
----------------------------------------------------------------
Love and Peace i min gamla stad Borlänge. 50 000 pers fick dom dit. Otroligt! Dylan var tydligen glad också, den gamla överskattade poeten som började med låtskrivande för att han anade att som poet skulle det inte bli många brudar. Smart. Att börja sjunga alltså. Eller kraxa.

Linda Rosing: "jag har adhd" i AB. Med tanke på hur hon tröttnat på sina pojkvänner var det ingen överraskning kanske... Undra hur länge hon kan få rubriker? Var ju en jävla massa år sen hon hade sex i Big Brother.

Liam Gallagher: "har inte druckit sen nyårsafton".
Well done. Men hur länge håller sånt? Ni vet en gång...alltid.....

Läser en biografi om 80-talet igen, den här gången om Guns´n roses uppgång och fall. Skriven av musikjournalist. Blir kul att jämföra fakta med Slash egna bok som jag läste i vintras.

-------------------------
Kanske dags för ett bad ändå.
Hugs

4 kommentarer:

  1. Dylan kraxa,där har du fel.
    Då kanske du också har ADHD eftersom du springer från kvinna till kvinna,men du lyckas aldrig fånga dom eller dom vill inte ha dig,hon har ju iaf haft förhållanden.
    Bara för du inte lyckas ha en vit månad i ditt liv så kan andra faktiskt sluta dricka.
    Alice Copper hur var spelningen? Gärna en recension tack.

    SvaraRadera
  2. Underbart! Är det Angelica igen? Näthatare, de börjar bli löjliga nu faktiskt.
    Jag har lyckats fånga de kvinnor jag har önskat i mitt liv, där har du fel. Ja utom Dominika då:)
    Springa från kvinna till kvinna, ja på 80-90-talet det stämmer. Bra där. Jo, det var nog adhd då, det tror jag med. Lessnade jämt efter en månad... Idag gör jag inte det, men som du skrev själv i en kommentar, de bästa är upptagna. Tyvärr.
    Vit månad, nja Liam Gallahger har nog en svårare problematik än Tom...
    Varför tror du jämt att du VET så mycket om mig? Antingen har vi träffast och du vågar inte skriv vem du är. Fegis. Eller så tror du att du vet....

    SvaraRadera
  3. Jag har läst att du är ute mycket du skriver ju det i ett och annat inlägg och nu i detta 7dar party Alkisvarning.Du är ingen rockstar så lägg ner.Du lessnade på kvinnorna,det va inte så att dom lessnade. Nej har aldrig träffat dig.

    SvaraRadera
  4. Ja, du har rätt, jag är ingen rockstar längre, var länge sen jag turnerade och signerade cds efter konserterna i Tyskland, borde lägga ner utelivet.
    Nej, du har fel, oftast jag som tröttnade först, fast jag fick det alltid att verka som om kvinnan var först. Man är väl en gentleman:)
    Tack för dina syrliga kommentarer. Puss

    SvaraRadera