söndag 6 november 2011

Åh söndag, långt ifrån stan...hammarslagen ekar...

Nån som kunde rubriken?
Jomenvisst, från Ulf Lundells debutskiva och låten "Söndag".

Har inte ett skvatt att komma med.
Puben lördag kväll med S. Hon är skön och berättade om sitt uteliv och vi hade hängt på Ritz och Cafe Opera samtidigt trots att hon är 5 år äldre.
Jepp, Tom var ung när han började hänga på krogen, bara sjutton år.
--------------------------
"Så mycket bättre".
Laleh är ju grym! Bästa versionen igen. Eva Dalgren började lipa, så bra är Laleh.
Och vägrade vara kanin! Respekt!
---------------------------
Skriver för fullt på kriminalromanen och två kapitel färdiga.
Har man inget liv får man se till att skaffa ett.
--------------------------
Match i Solna TK idag. Mixad serie så jag mötte en tjej.
Hon var rätt ung (30?) och rätt snygg så jag blev så klart förälskad.
Blir jag alltid i sångerskor eller tennispelerskor, eftersom det är som en dröm.
Som vanligt är de bästa upptagna. Hon hade boyfriend. Såklart. Så är det alltid.
De bästa går inte fria länge inte...
---------------------------
Nä måste skjutsa skateproffset nu.
Hörs.
By the way: Min kommande kriminalroman kommer att visa hur usla Jens Lapidus, Camilla Läckberg, Mari Jungstedt och allt vad de heter, verkligen är.
Minst 15 språk vill jag att den översätts till.

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar