torsdag 24 november 2011

Letar efter.... nånting bättre

Har inget att komma med. Väntar på besked på viktiga samtal. Skadad i hande av en blåsa så ingen tennis överhuvudtaget. Ångest. Tennis är det bästa jag vet, efter att skriva en låt eller en bok.

Men typ så här har denna vecka varit:

Lyssnar: Lalehs 2 första plattor. Kanon!


Gör: Sover hela tiden. Konstant trött.

Önskar: Att samtalet kommer så kan förändra mitt liv. En sista gång.

Vill se: Electric Boys på Debaser på lördag. Tyvärr krock med FB mingel.

Mat: Åt japanskt med JW i tisdags. Min gamle vän har en enorm karaktär. Han gav mig inspiration.

Less på: Att höra tjat om en ek på Östermalm överallt

Köp: Red hot chili peppers nya. Som jag längtat, nu med ny gitarrist. Warner vägrar Spotify, så jag måste köpa min första cd på 2 år:) USAs bästa band någonsin!


Fiasko: Ville läsa en svensk deckare som sålt massor. "Det fördolda" av två tv-manusförfattare. Så genom-usel att jag kunde hoppa 50 sidor här och där. Säkert skulle det bli en bra tvfilm, men som bok med alla dessa klipp och snabba kommentarer. Fy fan. Återigen på en gymnasieelevs Svenska B nivå...Av två vuxna karlar! Och sånt här köper svenskarna......... Varning, köp ej!

Gäspning: Liza Marklund släpper ny bok. Gääääässssssppp Zzzzzzzzzzzzz.

Ser fram mot: Lettland nästa lördag. Älskar att resa. Att ta första ölen på flyplatsen. Ahhh.

Läser just nu: Strindbergs stjärna, av en jornalist som heter Wallentin. En svensk ripoff på DaVincikoden. Än så länge godkänd, ca 60 sidor in. Ger den några dar till.

Kvällspress hausse: På spåret, börjar igen. Jaaa? Och???? SVT slåss hårt nu mot reklamskitkanalerna...

---------------------------------
Slut på tramset. En meningslös vecka. Igen. Jag gör snart comeback i livet. Ger mig inte.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar