lördag 19 november 2011

Ska nog skriva till Carola

Lördag. På promenaden runt Kungsholmen träffade jag på S. Som om det inte var nog med att vi sågs igår:)

Mina gamla musikerkamrater från gymnasiet dök upp på Hotell Malmen igår.
AB från Mobile Homes och PW från massor av band bl a orginalsättningen av TenderBeat.
Vilket AB också gjorde eftersom vi repade i Mobile Homes replokal.
Härliga grabbar!
Numera är AB ex i Mobile Homes och istället konstnär, med utställningar varje år.
PW är egen företagare inom web.

Hotell Malmen är ett av få ställen jag kan stå ut med på Söder. Annars tycker jag den stadsdelen bara rörig, kriminell, och jobbiga människor som tror de är hippa...
Till de hippa fjantarna på Södermalm vill jag skrika en fredagkväll:
JAG HÄNGDE PÅ SÖDERHALLEN OCH RITZ 1984, INNAN NI VAR FÖDDA! DRA I VÅLD HÄRIFRÅN DIN JÄVLA TÖNTIGA REKLAMFJANT FRÅN HUDIKSVALL MED DINA SURDEGSLIMPOR!

Typ så känner jag.
Men jag säger inget. Håller mig därifrån. Igår hade jag KSMB (Johan Johansson) i lurarna och Rika barn lika bäst, bet rätt bra på fjantarna...

-----------------------------------------------------

Allvarligt, borde inte Carola vara nåt för mig? Såg ni SVT "Här är ditt kylskåp"? Hon verkade sakna kärlek lika mycket som jag. Årsbarn är vi också och förortsbarn från söder om söder.
Ska skriva till henne efter det här inlägget.
Återkommer om hon svarade eller inte.


Nä, dags för en öl med S.

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar