onsdag 23 februari 2011

Ännu en dag, jag vaknar upp igen, ensam i min spegel.....

Nån som kunde den???
Thomas Di Leva såklart! "Vem ska jag tro på?" från 1987. Som September gjorde cover på i "Så mycket bättre".
Enkelt? Jaaaa.
........................................................................

Fick blommor och presenter och tårta idag och gratis lunch.
Min sista dag ute i landsbygden Tyresö efter att ha pendlat dit varje morgon i ett halvår.
"Hur känns det?" var den vanligaste frågan och jag hade tålamod som en politiker. Svarade tålmodigt.

Jag säger som Kungen: "Nu vänder vi blad..."
----------------------------------------------------
Andra veckan i rad som AB tv-bilaga har feltryck kl 20 på tv 3. "Mauro och Pluras kök" står det men tv3 visar "Världens fulaste hem" istället med den där engelska fagen. Igen.
Är det tv3 eller AB som är dumma i huvet två veckor i rad?
Nån bloggläsare som blivit lika förbannad som jag?
--------------------------------------------------------
Hälsade på mina föräldrar på Söder. Gav dem en stor tulpanbukett som jag hade fått av en avdelning på jobbet.
De älskar blommor så de verkade glada över buketten. Djupfryst micropaj till middag. Morsan hatar att laga mat och har alltid gjort...
-------------------------------------------------------------
Jonny rocker smsar på nygamla mobilnumret, han blev den första.
The Ark signar plattor på Åhlens kl 17 idag. Hade jag haft tid hade jag åkt dit och blivit fotad med Ola Salo.
Men tyvärr. Idag omöjligt att hinna.

Ekdal i kväll TV4 kl 22.40. Missa inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar