onsdag 2 februari 2011

London Calling

Så uttråkad på jobbet att jag surfade in på gamla favoriten Ryan air.
En timme senare hade jag köpt flyg och hotell till London.
Har varit där 4 ggr tidigare.
Åker 24 feb. Hoppas på en fet konsert fredagen 25/2.
Ryan air är bäst:
Flyg kvällstid 350 kr * 2, alltså t&r 700 spänn! Kvällstid!
Hotell vid Victoria station: 300 kr natten.

Oslagbart!
Kommer få träffa Ida där också, hon bor där, denna vackra skånska, eller brittiska kanske man ska säga numera.
Krasst sett: långpromenader med mängder av pubstop. En bra bok med sig.
Mycket mer är det inte när man reser solo.
Festliga konversationer med britter hoppas jag på.

Men säger som en kompis sa:
"Varför i helvete ska jag sitta hemma för att jag är singel för?"

Finns liksom ingen anledning...

1 kommentar: