tisdag 15 februari 2011

En drömkvinna svarade på mailet...

Fick svar på mitt mail till Maria Sveland. Denna underbara kvinna!
Hon är bäst. Nu ska hon få min roman också, som hon bad om.
Feministboken "Bitterfittan" är det Maria som skrivit.
Verkar vara en ljuvlig kvinna som har allt:)

Maria var ju fantastisk hos Hanna Hellkvist ikväll.
Se bara dessa citat från Maria som lika gärna kunde kommit från mig:
"Jag tror aldrig att jag vill BO med någon igen"
"Jag var liksom klar med familjelivet"
"Man ska prova allt som man vill prova".

Gå in på SVTplay "Jakten på lycka" om ni vill se det live.

Men kära bloggläsare, egentligen har Tom paus från allt som har med förhållanden att göra. Men det är väl klart att jag blir glad över att en drömkvinna svarar på mail och låter vettig.
Sov gott

5 kommentarer:

  1. Jag gillar Sveland, en tuff, modern feminist, hon vore absolut ett bra parti för dig, Tom ;) Tror hon är singel också

    SvaraRadera
  2. Jag hon skilde sig i höstas....
    Dominika var nog för splittrad för mig. Hon var ärlig.
    Lena Ph blev ju upptagen av klädmiljonären snabbt:)
    Allvarligt - det är jobbigt att falla för dessa kändisar...:) Kram

    SvaraRadera
  3. Dominika vill ju bara ha en kille för att gör henne på smällen,och det har hon ju hittat nu en riktig toyboy,hon är väl gravid redan också ditt utseende kanske inte passa henne riktigt
    Och tror du att Lena Ph skulle falla för dig sitta på krogen är nog inte hennes grej här i livet.
    Och hon nu författaren är inte hon lesbisk ser så ut i alla fall,ja om hon nu är rå femenist så är hon det definitivt,kanske darför hon skilde sig,och på vilket sätt är ni lika är frågan inte mycket va,Men som sagt lycka till

    SvaraRadera
  4. Anders: du skriver som en 13åring. Hur gammal är du?

    SvaraRadera
  5. Kul att du har blogger, då kan jag visa dig en massa finesser med det om du önskar

    SvaraRadera