söndag 6 februari 2011

En ny vän på fejan

Olle Ljungström har jag inte träffat på flera år. Men trevlig har han alltid varit. När han ringde hem till mig och till mitt jobb så stannade tiden:)
Såg honom på Grönans dansbana 2009. Han var mycket skör och timid.

Imorse besvarade Olle Ljungström min vänförfrågan på Fejset!
Stort!
Har en regel på fejan och det är att jag ska MINST ha träffat personen flera ggr.
Därför har jag bara 153 vänner där, därför jag är stenhård med okända förfrågningar.

Dom enda som kan ha typ 1569 vänner är ju artister. De har ju en vinning av det. Min gymnasiekompis Jan Johansen t ex. Han har ju ett syfte med det som artist
Men okända människor med 897 vänner, fy fan vad patetiskt.

Jag har 153 st och alla har jag känt eller känner än idag. Samtliga!
Stolt över det!

Vad vill en okänd person visa med 986 vänner? Det fattar väl alla att personen inte är bekant med 986 st?
Vad är syftet?

1 kommentar:

  1. Jag är fullt medveten om att även Olle svarar ja på alla vänförfrågningar, artist som han är. Men det var en skön feeling, okey?

    SvaraRadera