onsdag 9 februari 2011

Saker som stör mig nu

Även ris i Nöjesbloggen. Saker jag irriterar mig på feb 2011:

Joggare som envisas med att springa bland folk på vanliga gator, och precis när dom passerar dig gör dom en snorfräsning.
Håll er till joggingspår! Och sluta äckla oss med era snorfräsningar bland folket.

Mobilpratare på tbana och bussar. Ni vet vad jag tycker...
Sms eller läs en bok!

Att Maud Olofsson är så jävla ettrig. Nu borde hon verkligen tagga ner eftersom C knappt når 4% gränsen längre. Tagga ner nu Maud! Och var inte så förbannat ettrig.

Irriterar mig på att det är så sjukt enkelt för prinsessan Madelene att hitta en ny snygg kille på några månader. Hon är vacker, sexig utan att veta om det, rik, verkar klok. Men varför tar det mig så lång tid att hitta rätt och för Madelene bara några månader? Inte hennes fel utan det är så det är, snygg sexig ung kvinna har det väldigt lätt att hitta sugen kille.

Ja förutom ovannämnda så mår jag förträffligt!

xxx T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar