onsdag 2 mars 2011

Mina partynätter i London

Sorry, men minneskortet i mobilen har fastnat! Försökte pilla ut det med en nagelsax och då hade jag nästan sönder små delar.
Lämnar in minneskortet imorgon för framkallning.

Ida och jag var bl a på en heavymetal-bar i Covent Garden med en lös pekingneser (stavas verkligen den hunden så?), som ville leka med gästerna...
En blodtörstig demonstration (Libyen) utanför Downing Street råkade jag passera också, på bild.
"We want justice" skrek mobben. Ridande poliser etc.
Foto kommer.


Med detta inlägg vill jag egentligen bara säga att det är rätt skönt att bara åka iväg några dar och slippa allt ansvar och bara ha roligt. Att Ida kunde alla coola ställen var ju bara bonus.

Nästa blir Amsterdam eller Berlin.

I april.
------------------------------------------------
Säger ni lill-lördag fortfarande?
Jag tycker det låter skoj. Eller är det bara tonårsbarnsligt?

Lyssnar just nu:
Echo&The Bunnymen: Greatest hits (People are strange)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar