onsdag 16 mars 2011

Våren äntligen!

Just det ja. Tom mår kanon. Där ser man vad ett roligt jobb betyder.
Och Ove och hans dotter var med igår på Ark eller jag var med dom kan man säga. Så nu kommer det bli Söderstadion från 18 april igen för Tom.
Nära hem från Söderstadion till skillnad från att baxa sig hem till Bredäng i 10 år...Vilket jag inte gjorde - så jag har inte sett HIF live sedan 2002...

---------------------------------
Imorgon blir det något som jag älskar. Lyxhotell och lyxmiddag och massor av vackra kvinnor runt bordet. Den dekadensen har Tom alltid älskat. Troligen fått det från farsan...
Bor på Foresta på Lidingö och allt är gratis.
Vid såna här tillställningar går alltid Tom och lägger sig sist.
Dolce vita!

Hemma fredag.
Jag spelade där på Foresta 1994 och vi snodde en del bärs från baren på en julfest med Tequila Girls. Vi tyckte troligen att gaget varit för lågt....
Jag hoppas dom inte minns mig som den tokiga basisten... Var ju ett tag sen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar