lördag 26 mars 2011

Skivinspelning skulle ha börjat idag...

Äntligen! Dottern har lärt sig 5 ackord och kunde nästan spela en Backstreet boys låt för mig. Som jag har väntat på detta. Inte ens jag - den avdankade rockstjärnan - som lärt henne utan skolan!
D Em G A spelade hon galant.
-----------------
Mer musik. Skulle äntligen köpa M-Audio ljudkort och påbörja inspelningen nu när 8 kanonlåtar ligger och puttrar i grytan och skriker "Spela in oss spela in oss. Vi vill ut på Spotify snart, ut i världen.."
Gick in i min musikaffär Musikbörsen på S:t Eriksgatan och skulle köpa, gå hem, börja jobba med första låten.
JUST IDAG VAR LJUDKORTET SLUT!
Blev hänvisad att göra en beställning och hämta ut det på torsdag.
Fan vilket antiklimax...
Massor av rehabenergi i kroppen. Ni vet, man måste göra saker hela tiden, för är man på rehab duger det inte att bara sitta i soffan. Nej nej.
Så vad ska jag nu göra till torsdag?
Ska träffa I kl 19 och hon vilket säkert gå till en bar. Svårt läge.
För en gångs skull är jag intresserad. Det brukar jag inte vara.
De flesta dejter på senaste året har jag varit helt likgiltig inför. Bara gått dit i brist på annat att göra.

Ha en skön lönelördag i blåsten. Korka upp. Sjung. Dansa. Bli lyckliga!
Hugs

2 kommentarer:

  1. Vilken fegis som tar bort inlägg, Kanske vågar du inte möta han på samma fest den 16:e efter vad du hade skrivit.

    SvaraRadera
  2. Honom heter det, inte han...
    Frågan är väl om min gamle vän vågar möta mig...
    Ta bort inlägg, ja det är liksom bloggägarens egna frihet.
    Eller ska du bestämma vad andras bloggar ska innehålla?
    Lustigt att det blev på högstadienivå...

    SvaraRadera