tisdag 22 mars 2011

Rehab är ju toppen!

Jisses vad flitig man blir. Tvättar, slänger gamla sängkläder, köper stänkskärm till cykeln och massa andra nyttiga aktiviteter. Kanske Tom borde åka in på rehab oftare än en månad om året?
Och vad klar i skallen man blir! Tredje dagen och jag tänker bara positiva sköna vårtankar!
27 dar kvar. Det här var fina grejer. Men fredag e.m. skrämmer mig. Måste hitta en plan där.

-------------------------------------------------------

Så fort Nöjesbloggen lämnar kommentarer i stora bloggar som Alex Schulman, Calle Schulman, Unni Drogge, Sanna Lundell så exploderar läsarstatistiken några dagar.
Sen sjunker det till trist normalnivå och då är det dags igen att lämna lite kändiskommentarer.
Jag är dyster för att bara en vän bloggar - Albin Selin - om sitt bandylag hela tiden och sin stora kärlek från grundskolan. Vän och vän, enligt rykten så avskyr Albin allt vad Tom står för. Eller bara Tom. Men jag bryr mig inte, jag gillar Albin ändå. Man kan inte vinna de alla.
Fint så. Skulle vara kul att läsa flera vänner.
Tony bloggar om Bajen och den bloggen kommer man inte åt om man inte loggar in på Eurosport och öppnar konto där. Men orka krångla så så mycket!
Honken försöker men det blir inte "på riktigt". Mest länkar till vad andra skrivit.
TC försökte med comeback men senaste inlägget är en månad gammalt.
---------------------------------------------------------
Nu väntar en rehabprommis på en timme (viktminskningen) och sen blir det nattmatch i serien. Dvs matchhelvetet startar kl 21 och jag missar Pluras matprogram.
Får bli TV3 play vid 23 ikväll.
Ha det bra folks!

Foto: Tom i London. Behöver den här grabben minst en månads rehab?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar