måndag 5 september 2011

And where do we go from here?

Får allt svårare att blogga. Två år. Jag har tömt hela mitt privatliv, hela min musiksmak, min goda litteratursmak, mina tennisråd, tv, film.
Tittar man på dagens bloggar, så skriver ju 99% av bloggägarna om deras tillvaro, som en dagbok.
Jag har gjort det ibland, men absolut inte för ofta.
Att läsa om Tom är givetvis inte lika intressant som att läsa om Pernilla Wahlgren.
Fast hon har ju inte turnerat i Tyskland och spelat på anarkistklubbar och sovit i ockuperade hus i Leipzig...

Nå.

Så jag skulle kunna fortsätta som de flesta. Skriva om mitt yrkesliv (ingen vet än hur jag försörjer mig t ex) eller skriva om mina helger med sonen (skateproffset) eller mina romanser.
Men om man är relativt (nåja...) okänd så blir det ju pannkaka av en sån blogg.
Tror jag.
----------------------------------------------------------------------
Så vi får se. Du som läser Nöjesbloggen har för alltid en plats i mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar