lördag 24 september 2011

Saker som stör mig

Mycket kärlek på Nöjesbloggen.
Men lite ris nån gång ibland.

SAKER JAG HATAR:

Köer - kör stora omvägar eller byter affär om jag känner doften av kö. Bort!!!!!
Städa - har bara 48 kvm men funderar på städerska. Finns viktigare saker att göra...
Sova - så meningslöst. ser ingen glädje i att dagen/kvällen tar slut.
Få p-bot - man hatar sig själv.
Ha tvättstuga - 3 timmar wasted time. Kan inte påbörja nåt annat.
Tiden mellan arbetsplatsen - bostaden efter dagens slut. Hungrig. Trött. Apati. Livet är meningslöst.
Tomas Ledin - ett kräkmedel. Hur kan svenskar tycka om nån som döper en låt till "sensuella Isabella"?
Tunnelbana - fobi. Hatar människor och mobiler där, så jag slutade åka tbana. För jag vill älska männsikor inte hata dom.

Peter Jihde - en idiot. Hybris för att han blev programledare för smörjan Idol. Kan man vara så jävla dum?

------------------------------------------------------------------
Vad jag älskar vet ni redan...
Läs tidigare inlägg.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar