lördag 24 september 2011

Ungefär så här 24/9

Ni som kan er Thåström, vet att det är en låttitel från "Mannen som blev en gris" plattan.

Men honom har jag skrivit nog om eller hur?

Fredagkväll.
Träffade M och gick till Götgatsbacken och sen Hilton bar igen.
Egentligen tokig dag att ses på, alla är trötta efter veckan, söderborna hade fått lön och var högljudda som tusan, fullsatt överallt redan vid sju.
Hon är en av få människor som får mig helt avslappnad. När jag ser henne blir jag helt nollställd, behöver inte spela en roll, behöver inte imponera, behöver inte förnedra mig.
Bara vara den jag är...
Inte många som man når den kemin med.

------------------------------------------------
Lördag.
Löpningen igång igen. Äntligen. Som en dåre, springer jag nästan med ett leende på läpparna.
Alltid med AC/DC:s "Highway to hell" album i lurarna. Den är arg som tusan. Låtarna har en rak 4takt som passar in i dina löpsteg.
Den perfekta joggingmusiken!


----------------------------------------------
Lördag kväll.
Jag växte upp i en förort söder om stan. I Skärholmen centrum fanns en krog som hette Gyllene Bägaren. De som inte orkade med tunnelbanan till Söder tillbringade kvällen där istället.
Alla som hängde där har återträff ikväll på Patricia.
HW kanske kommer. Heino. Sindra. Gina. Lena. Ja vi får se.

Älskar gamla återföreningar. Även om jag missade den förra i våras. Ur form.
Idag -  i form!

-------------------------------------------------
Tennis vid Haga Tennis i torsdags med AA. Oroligt svåra vindförhållanden. Vi kämpade på i en 5setare. Resultat: 6-0,6-2,6-2, till mig.
Inte så konstigt eftersom AA inte spelar i klubb.
Han kan bli bra. Om han vill.

-------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar