torsdag 30 december 2010

Inte bara jag hela tiden utan även...

Inte bara jag hela tiden:

Hälsade på Bengus och hans sambo igår. Lägenheten var helt omgjord och förnyad för massor av pengar. Som ett nytt hem. Snyggt och stilfullt. Bra jobbat! Jag lämnade också tillbaka hans akustiska gura som jag hade i Borlänge. Den mikrofon som Malin sjöng in TenderBeat-plattan med fick jag i retur.

IU kommer att fira nyårafton men hur vet jag inte än, han smider planer för framtiden...

A åker till Gran canaria på nyårsdagens morgon.

E håller på med sitt.

JW och HW har jag bara sporadisk kontakt med för tillfället och vet inte hur deras lägen är.
Jag hoppas på toppen med massor av framtidstro!

S har varit i Dubai och borde komma hem vilken dag som helst.

LZ träffade jag idag och nyårsafton firas hos honom och hans svenska fru på Södermalm. Folk från Grekland och NYC kommer på partyt. Sånt gillar Tom.

Resten av mina vänner träffar jag alltför sällan och det beror ofta på mig. Jag är helt enkelt usel på att planera in middagar och sånt. Usel. Eller slö. Vilket man vill. Men jag ska bättra mig nästa år.
Sen är det inte så många 40+ som har kul på krogen längre, men jag och IU och Bengus trivs fortfarande på barerna och kanske det är ett typiskt musikerdrag?
Förr i tiden pratade man om krogmänniskor, och sen dom som inte var det.
Tom är och förblir en krogmänniska!
Fast inte som 1986 när det var 5 d i veckan.....ha ha.

Foto: LZ, min ständige träningspartner när vi var i Paris 09.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar