torsdag 16 december 2010

Mina nya guys: MGMT

Jag är förälskad. I ett nytt band. Det var länge sen. Lily Allen tror jag det var. Inget band, men en tjej värd att dö för:)
MGMT.
Vilka grabbar!
Sångaren är ju sjukt cool, snygg, att man smälter.
BÅDA skivorna håller som tur var.
Så trist med en bra debut och sen en skräpskiva som uppföljare. (Typ Vampire Weekend).
2an "Congratulations" är nästan bättre än debuten.
Videon har jag redan lagt upp. Kolla in den igen så förstår ni min känsla!
Framtidens coolaste rockstar: Andrew i MGMT

3 kommentarer:

  1. Alla som knarkar gör bra musik tydligen.

    SvaraRadera
  2. Har sett dom twice, de håller live! Bästa var i ösregnet på Popaganda förra året, man var tvungen att dans sa för att glömma regnet o kylan, och det gjorde verkligen alla. Ganska ovanligt i denna stad som du vet..

    SvaraRadera
  3. Jag måste se dom nästa gång i stan. Utan tvekan/Tom Lilywhite

    SvaraRadera