onsdag 26 januari 2011

Bibliotekstjuven SVT

Samtliga Nöjesbloggläsare begrep säkert att Tom skulle bli såld på en SVT drama som handlade om böcker och bibliotek.
Jag menar, jag skrev 4 romaner och hänger på Stadsbiblioteket varje lördag. Ja, ni begrep säkert...
Mellansonen Skarsgård har jag redan hyllat (bläddra bakåt en vecka).

Men idag; slutet. Satan i gatan. Så jävla svenskt med självmord som final. Jo jag vet, based on a true story. Men ändå liksom.
Vrida på alla gaskranar och tända en cigarr. PANG!

Och två små barn hade tjuven också. Fy fan.
En sak bara:
var det inte ohyggligt märkligt att hans moderna svarta hyreskontrakt som var supermodern i city, med Marbodalkök hade GASSPIS?
Hur många lägenheter har det idag?
En miss tycker jag.

Annars ännu en bra SVT drama.
4 + av Nöjesbloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar