onsdag 5 januari 2011

Filip & Fredrik

TV media har skrivit en del om kvällens jippo. Eller i alla fall J-O Andersson i ABs tv-bilaga, ha ha.
När man läser den  intervjun måste man ha i bakhuvet att Fredrik Wikingsson skrev i AB en gång i tiden. Filip med tror jag.
Nåväl, ikväll kl 21 sänder 5an Filip och Fredriks årsbästa fram till 23.
Med tanke på hur bra deras "Lite närhet" som sändes från Grums i höstas, så sitter jag bänkad kl 21 ikväll.

-----------------------------------------
Tennis showbiz: ATP i Doha nu och nr 1 Nadal torskade andra set med 0-6!!!!!!! mot en okänd slovak. Givetvis så tog Nadal avgörande med 6-3. Annars: skandal...
Tsonga och Federer också vidare.

Röd dag imorgon, passar bra med tanke på mitt virus.

Gokväll.

2 kommentarer:

  1. Lite Sällskap inte Lite närhet,Tycker att denna nöjesblogg ofta skriver fel saker kolla upp saker innan du skriver ner ett inlägg.

    SvaraRadera
  2. Ber om ursäkt, kom på det senare att Lite sällskap hette succen, men jag orkade inte redigera. Bra att du uppmärksammade det. Men ofta fel? Nja det tror jag inte:)

    SvaraRadera