söndag 30 januari 2011

Ditt o datt om helgen

Haft två läsare i Tunisien efter söndagens politiska inlägg. Känns skönt att jag bara skrev gott om deras revolution. Man vill ju inte ha några skumma typer utanför dörren en kväll som frågar: "Are you Tom? Come with us, get in the car"......
-----------------------------------------------
Var med C, IU, Bengus på Kvarnen i fredags. Tappade bort alla och hamnade brevid den store Unni Drugge i baren. Eftersom jag läst hennes böcker så var det svårt att inte vilja säga något. Men jag lät henne vara. Trots att jag lämnat flera inlägg i hennes blogg med länk hit. Hon kunde ju faktiskt känt igen mig.
------------------------------------------------
Kvarnen är ett skitställe numera som får 1- av mig. En gång i tiden kunde man stå i stora baren med PW och bubbla med WeepingMagnus som på den tiden jobbade bakom baren. Eftersom Magnus och jag är bajare och gillar Clash, så fanns det alltid något att älta:)
Idag tar inte Kvarnen emot kort!!!!!!!! Vilka idioter. Och servicen på garderob och barer är usel.
-----------------------------------------------------
Träffade LZ igår och efter middagen (kycklingtacos) så gick vi till ett fullsatt Black and brown på Hornsgatan. En mysig pub med stil på folket, eftersom det är dyrt som fan där, så slipper man söderfyllona, de sitter på Gröna Jägaren istället...
----------------------------------------------------
Idag bär det av mot Bagarmossen där min gamle vän TC från det eminenta rockbandet Spiegel bor numera med sin nya familj.

-------------------------------------------
Äntligen är våren här!
Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar