torsdag 20 januari 2011

På Copperfield med E

Var på Fridhemsplans bästa pub Copperfield igår med E. Lustigt nog spelade dom Depeche bästa igen!!! Ni som minns när jag och IU var där innan jul. SAMMA CD!
Inte mig emot...
E: Hör du, de spelar Depeche på en sån här sylta, fan va coolt.
Tom: Jag vet, det gjorde dom senast med...

Kunde inte hålla mig från att avslöja stället.
Hade svår beslutsångest över var vi skulle sitta. En sketen onsdag tidigt, så var samtliga bord vid fönstren upptagna. T.o.m av spädbarn. Jag blev helt förlamad av beslutsångest. Ca 5 min tog det innan vi satte oss. Har alltid suttit vid fönster med utsikt över S:t Eriksgatans rusningstrafik. Blev helt förlamad. E hade ett fantastiskt tålamod med min vånda. Hur många kvinnor hade inte ruttnat med nån spydig kommentar? E höll ut och till slut fann vi en plats som dög.
E är en bedårande väninna. Så jävla skärpt och diplomatisk!

Såg sista kvarten av Bibliotekstjuven. Anade ni att den yngsta Gustav Skarsgård var bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar