torsdag 14 april 2011

Dominika är lika skön som vanligt

Jag försökte ju dejta Dominika i höstas och hon var singel då och trevlig som tusan.
Hon tog t.o.m reda på min hemadress, trots att jag har hemligt nr. Bra jobbat. Vet än idag inte riktigt hur hon bar sig åt....Hon vägrade avslöja tricket.

Idag var hon gäst hos Robert Aschberg i Radio 1, den kanalen som jag var med i för några dar sen.
Dominika är ny chef för dejtingsajten som lockar par att vara otrogna.
Satan vad det ringde in moraliska killar som sa att "nä det e ju fel, otrohet är ju skit". Dominika fick vara i försvar hela tiden.
Nåväl, jag blev inte ihop med Dominika i höstas som ni märker.

Så vad har hänt? Hon är GRAVID! Tydligen träffade hon en snubbe strax efter och hon måste varit ute efter syskon till sin dotter. Det har gått typ 6 månader.

Fler barn ingår inte i min plan.
Så det var nog lika bra att det inte blev nåt...

2 kommentarer:

  1. Hört talas om Ratsit,där får man redan på allt.
    Och sedan den där sajten,måste va den dummaste som gjorts Har man ett förhållande så har man och vill man ha någon annan så gör man slut.
    Ja hon valde en 30 åring, en yngre,det va väl det som var tanken så där skulle ju du inte ha en chans.Va du med i studion med Robert Aschberg?

    SvaraRadera
  2. Svar: nä mot en 30 åring har man inte en chans. Fast det var inte min ålder som gjorde att hon fegade ur...Hon är själv 40 btw...
    Nej inte i studion men i radioetern....Stort!

    SvaraRadera